. Rechtstreeks klacht indienen

Klachten kunnen schriftelijk en digitaal worden ingediend. U kunt uw klacht rechtstreeks indienen door onderstaand formulier in te vullen.  Liever de klacht per e-mail indienen? Mail dan uw klacht naar klacht@incassoklacht.nl. Zorg ervoor dat de onderwerpregel van uw e-mail in elk geval het woord 'klacht' en de naam van de desbetreffende incassodienstverlener bevat. 

De Klacht moet bovendien in elk geval de volgende gegevens bevatten:

  • Uw volledige naam;
  • Uw adres- en contactgegevens;
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht en de gedraging die tot de klacht heeft geleid;
  • De naam van de incassodienstverlener waarover wordt geklaagd;
  • Voor zover bekend, de personen binnen de Incassodienstverlener waarop de klacht
    betrekking heeft;
  • De datum of tijdsperiode waarin deze klacht zich heeft voorgedaan;
  • Alle relevante documenten.
Beschrijf de situatie grondig. Wanneer en hoe vond het incident plaats? Waren er specifieke personen bij betrokken? Hoe meer details u verstrekt, hoe beter wij uw situatie kunnen begrijpen. In de laatste stap is het ook mogelijk een bestand te uploaden.
Welke actie of oplossing zou volgens u de situatie rechtzetten? Jouw perspectief op een mogelijke oplossing is van onschatbare waarde in de verdere behandeling.

Klik hier of sleep bestanden hierheen

Toegestane bestandstypen: PDF, DOC, DOCX, TXT, JPG, PNG, GIF, ZIP, RAR (max 516MB per bestand)